14 Haziran 2007

Polisan ile..

Polisan'ın yeni dönem ilanı... Beni çocukluğuma götürdü. Boya-badana yapılalı 2 gün olmuş evimizin duvarlarını, o zamanın en meşhur boyası dyonun müthiş jingle'ı eşliğinde, derin anlamlarla yüklü, sanatsal çalışmalarla süslemiştik. Sanatsal çalışmaların annemler tarafından keşfedilmesi ve sonrası pek eğlenceli olmasa da icraat sırasında müthiş keyif aldığımı hala çok net hatırlıyorum.
Bu ilanı hazırlayan ekibin de sanırım boyle bir anısı var. İlan benim çok ilgimi çekti. Sektörel bir yayında karşılıklı iki sayfa kullanmaları da bence etkiyi bayağı artırmış. Slogan güzel, fotoğraf güzel. Yani ilan çok hoş. Ama o duvarlar neden oyle bir yeşile boyanmış anlayamadım! Daha güzel, etkili bir renk kullansalardı bence daha fazla insanın ilgisini çekeceklerdi...





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet, ben bu konuyu çok net hatırlıyorum :) Bizimkiler evde yoktu ve kardeşim ile aynı yaştaki kuzenimin sorumluluğu "abla" sıfatıyla bana ve bir başka "abla" ya aitti. Sanırım yeterince ilgilenmedik ve onlar da evimizi pastel boyalarla bir güzel süslediler!!! Hadi anladık süslediniz de bari "kahverengi" dışında da bir renk kullansaydınız be kardeşim... Belki o zaman daha sevimli görünürdü duvarlar :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis