16 Nisan 2009

Fırrk fırk!

Ben de hayret etmiştim zaten, koca kışı geçirdim, hiç nezle olmadım. Bu yıl hayatımda ilk kez nezle olmadan bir kış geçirmeyi başardım diye. Al bakalım! Bugün “fırrk fırkkk!” olarak dolaşıyorum ortalıkta. Telefonda “ay siz miydiniz, tanıyamadım, pardon” cümlesini bugün kaç kere duyduğumu bilmiyorum. Üstelik –en azından bugünlük- sesim de normalden çok çok farklı değil...
Yatmak istiyorum. Sıcacık bitki çayı içmek istiyorum. Mis gibi bir çorbayı yavaş yavaş içmek istiyorum. Burnuma Otrivin sıkıp mışıl mışıl uyuyabilmek istiyorum. Fırrkk fırk!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

"Yatmak istiyorum. Sıcacık bitki çayı içmek istiyorum. Mis gibi bir çorbayı yavaş yavaş içmek istiyorum. Burnuma Otrivin sıkıp mışıl mışıl uyuyabilmek istiyorum"

Bunlar hayal Melis sende biliyorsun. Ben sana gerçeği söyleyeyim: Yatarsın, 15 dakka sonra uyanır bulaşık yıkarsın. Bitki çayını hazırlarsın, o orada soğurken sen etrafı toparlarsın. Çorbanı kaynatırsın, o fırında yanarken sen dolapları yerleştirirsin. Burnuna otribilibili'yi sıkıp temizliğe başlarsın.. Allahın hiperaktifi nihahaha

mnim dedi ki...

:)))))
Tamam, var öyle bi durum ama yine de öyle hayal kurmak güzeldi. Napalım, sinir oluyorum boş geçen zamana, değerlendirmek lazım; bir iş yaparken ucundan ucundan öbürüne de bulaşmak lazım... :P
Neyseki bitti çileli günlerim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis