7 Temmuz 2011

seviyorum uleyn!

Seviyorum, seviyorum işte her türlüsünü.
Masamda 5 tane, bilgisayarıma takılı 2 tane var. Ve evet, hepsinin kendine göre bir amacı var! Dağınıklıktan değil, düzenden!! 
Kendi küçücük olan da güzel, hafızası 4 GB olan da. Ne kadar kolaylaştırdılar benim hayatımı bir bilseler. Her gördüğümü elime alıp inceliyorum, almak istiyorum, dayanamıyorum. Kadın milletinin ayakkabı tutkusu bana USB flash disc olarak yansıdı sanırım.
Daha çok istiyorum! Kırmızısını, hamburgerlisini, miniciğini, ışığı yananını, hepsini istiyorum uleyyynnn!

1 yorum:

Karış Kaşıkçı dedi ki...

nihoho okuyunca aklıma geldi ben de bikaç bişey istiyorum: Behringer Minifex Effect Processor, Yamaha DTXtreme II digital drum, Zotac GTX560 Ekran Kartı, iphone 4s, akım korumalı 10'lu priz, 2003-2004 mini cooper s, 5TB network disk, aylık ortalama 10 bin tl gibi nakit gelir, bir de müzik yapabilecek booool boooll zaman. Yok yok tam izah edemedim, düzeltiyorum; aldığım her nefesi, her saniyemi müzik yapmaya, dinlemeye ve çalmaya ayırabileceğim kadar sorumluluk-suz, işsiz, güçsüz, bencil bir hayat. ii gunner.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis