28 Aralık 2012

Kalın kırmızı çizgi

2012 bana zordu...
Planlarım çoktu, olmadı...
Boştan aldım, doluya koydum, yemedi...
Dönüşü olmayan adımlar attık.
Sonuçlarını bilmediğimiz yollara saptık.
3 iken 2 kaldık...
Güzel olan şey sağlığımız yerinde. Değerini, kaybetmeden bildiğim tek konu.

Şimdi yepyeni bir yıl önümde.
Yepyeni başlangıçlar.
Yeni kurulan hayat, yeni düzen.
Yeni planlar.

En baştan başlamak...
Korkutucu olduğu kadar heyecan verici.
Yıkıcı olduğu kadar ümit de taşıyor içinde.
Zoru başarmak değil miydi benim hep yaptığım.
Küllerimden doğarım nasıl olsa yine...

2013 benim yılım olmayacak biliyorum ama insanoğlu umut ettikçe yaşarmış. Hayal kurdukça varmış.
Hala hayallerim, umutlarım, sağlığım ve en güzelinden sağlıklı canım oğlum var...

Üzerine kalın kırmızı bir çizik attığım 2012, git artık.
Sevmedim seni...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis