14 Ocak 2014

yay vs akrep vs oğlak

Şimdi bu durum nasıl açıklanır ki?
Hayatımın 36 yılını "yay" olarak geçirdim ben. Bazıları yay'ın yüz karası olduğumu söylese de pek hoşnuttum burcumdan...
Ama nolduysa oldu ve 1 Ocak 2014 sabahı, yani "benim yılım"ın başladığı sabah ilk şoku yaşadım...
Yıldız falıma bakan Zeynep acı gerçeği vurdu yüzüme:
* E sen yay değilsin ki?! Bildiğin akrepsin... Ve yükselenin de oğlak gibi sanki...
Dur, bi iyice bakayım... Evet evet oğlak yükselenin senin...

Ben bildiğin dumur:
* Nasıl yani? Olur mu ayol? Yayım ben; üstelik yükselenim de yay... Gezmeyi severim, özgürlüğüme çook düşkünüm...

* E pek rahat, geniş görmedim ben seni; çocuğun peşinde koşuyorsun 2 gündür.. Onu yedin, bunu giydin, şimdi yattın, vs..

* Aaa yok canım, evde çok geniş bir insanımdır ben... İşte biraz stres sahibiyim, herşey tam olsun isterim. Uğraşırım çok...

* Dur bakalım detaylıca...

Ve evet baktı detaylıca.. Yay çıkmadım. 31 yıl yay gibi yaşamışım; özel günlerim, yaşayış biçimim; etkilendiğim gezegenler... Ama sonra dönmüş bu gezegenler galiba ve ben yükselenim yani oğlak gibi yaşamışım..

Ve işte gerçekler... Yazıyorum ki unutmayayım; yıl sonunda kontrol edebileyim :)
  • Kariyer hırsım varmış benim... "Aa" dedim "yok canııım..."
  • Çalışmak defaultmuş bende, zevk almak, uğraşmak... Başarı da peşinden geliyormuş...
  • Taşınma ihtimalim varmış. (Buna pek sevindim işte)
  • Aslında çok kuvvetli 6. hissim varken bunu hiç farketmezmişim; dikkate almazmışım...
  • "Küllerinden doğmak" senin sözün dedi. Benim çok kullandığım bir sözdür gerçekten; şaşırttı beni.
  • İnsanların seni "güçlü" görmesi önemli. Öyle de görüyorlar zaten; nolursa olsun küllerinden doğacağını göstermişsin yıllarca dedi...
  • Kendimi yoruyormuşum herşeyi yüklenerek; ben şikayetçi değilmişim ama yorucu bir durummuş bu insanlara göre..
  • Uzuun yıllar çalışmaya devam edecekmişim; 2023'tü galiba yılı. sonra çalışmayı bırakıp keyif moduna geçecekmişim. Emek emek biriktirdiklerimi ortaya çıkaracak; keyfini sürecekmişim...
  • Yabancılarla çalışmaya bir süre daha devam edecekmişim...
  • Demir'le çok güzel br ilişkim olacakmış hep. Hem samimi hem yakın...
  • Demir'in finans, borsa gibi işlere ilgisi olacakmış.
  • Ve mutlu bir insan olacakmış, en önemlisi...
  • Güçlü karakterlerin klasik problemi olan ikili ilişkilerde zorlanıyormuşum. Benden daha güçlüsü iyi gelirmiş bana... Hadi bakalım :)
Daha birsürü şey söyledi ama hatırlayamıyorum :( hafızam çökmüş 14 günde galiba...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis