7 Şubat 2008

Beynine Bir Kez Hava Değmeye Görsün

Son zamanlarda okuduğum kitaplar arasında beni en çok etkileyeni diyebilirim: Beynine Bir Kez Hava Değmeye Görsün. Tübitak yayınlarının.
Bir beyin cerrahının anıları. Kitabın dili öyle yalın ki konuşuyormuş gibi hissediyor insan. Ameliyatlarının tüm detaylarını, kurtarabildiklerini, kurtaramadıklarını, hislerini öyle güzel anlatmış ki. Okurken bir yandan insan vücudunun muhteşem işleyişine hayret ediyor, diğer yandan bu işleyişe tıbbın müdahalesine de hayran kalıyorsunuz. “Bir doktor bu kadarına nasıl dayanıyor?” sorusunun cevabını da satır aralarında bulduğum kitap.
Kesinlikle okunmalı...

Not: Üniversitede en çok istediğim bölümde okudum, işimi de çook severek yapıyorum ama bir daha hayata gelirsem her yerde söylediğim gibi buraya da yazıyorum: doktor olacağıımmm!!!

3 yorum:

OiP dedi ki...

ben bırak hava değmesini, beyninde ceryan yapan birisini tanıyorum :p

bu senin doktor bir el atsa toparlayabilir mi acıba??

mnim dedi ki...

valla değil benim doktor, tum beyin cerrahları bir araya gelse o vakanın işi zor :P

Adsız dedi ki...

ötenaziyi onaylıyorum o vakit :)p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis