30 Haziran 2008

Fala inanmam da...

Ben pek inanmam aslında. Yani inanmaya çalışırım da inanmayı gerektirecek bir durum gerçekleşmez hiç. Kahve içer, kapatırım; tarot bilen olursa baktırırım hatta falcıya gitmişliğim bile var. Ama hep aynı sonucu alırım; bildikleri hep geçmiş ile ilgili olur. Geçmişimi ben zaten biliyorum; sen gelecekten haber versen! Hadi oldu da gelecekle ilgili birşeyler dedi. Çok uç birşeyler olmadıktan sonra onları da aklımda tutamam. Aklımda tuttuklarım da çıkmaz zaten. Böyle meraklıyımdır yani fal olaylarına. Genel kanı, inançsız dinlediğim için karşımdakinin bilememesi...
Geçen Pazar günü Nil-Barış ikilisi bizdeyken kahve içip kapattık fincanları. Telveleri anlamlandıracak kimse yok aramızda tabii ki; benimkine baktık baktık anlamadık! Ama Nil’inkine bakar mısınız? Yeni ve mutlu bir ilişki kahve fincanında bu kadar mı güzel çıkar...

2 yorum:

Dilek dedi ki...

Kuzenime ve kocasına baktığım falda öylesine içimden geçenleri söyledim.Bazen birden ciddi olup uzun cümleler çıkıyor ağzımdan.Dediğin gibi inanmakla inanmamak arasında.Fal sonunda "bu kadar mı tutar" dediler.Birden inanır oldum fala:)Bir dahaki fala kadar ben kahve falına inanıyorum!!

mnim dedi ki...

E hazır açılışken bana da bir fal bakarsın artık. Tutmasa da çok mühim deği, aklımda tutamıyorum nasıl olsa :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis