5 Haziran 2008

Yemişim Kaloriyi!

Yazın anlam ve önemine çok uygun olmuş. Bu mevsimde yesen bir dert yemesen başka dert. Yesen kilo alıyorsun, havuza/denize gidince yediğine bin pişman oluyorsun. Yemesen aklın kalıyor...
Yaz boyunca gidilecek yerler de öyle çok ve güzel ki yemesen, içmesen yaşadığını anlamazsın valla... İşte ben bu durumda “yemişim kaloriyi” diyorum, ne yalan söyleyeyim...
Bu arada ilanın metin kısmı da çok hoş:
“Şu dünyaya bir defa geliyorsun bari tadını çıkar.
.....
Birini yemediysen öbürünü ye. Hepsini karıştır birlikte ye. Ama ye.”

Metin kısmı biraz t-box kampanyaları tadında mı olmuş ne?!

8 yorum:

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Merhaba,
Bu ilanı geçtiğimiz Cuma günü gördüm ancak sizin aksinize, beni inanılmaz rahatsız etti!
Ofiste bir dergide gördüğüm görselin fotoğrafını çekmek istedim ancak bulamadım, nette aratınca sizin blogunuzdan temin ettim. Umarım bir sakıncası yoktur. Görseli kullandığım yazının linki aşağıdaki gibidir.
http://branderen.blogspot.com/2008/06/superfresh-yemiim-kaloriyi.html

Neşeli bir hafta diliyorum.

Melis dedi ki...

Fotoğrafı kullanmanızda hiiç bir sakınca yok elbette...
Kızartmanın sakıncası konusunda çok haklısınız da görsel son derece cazip değil mi sizce de? Yani ürünün yarar veya zararını bir tarafa bırakırsanız sizce yine de başarılı değil mi ilan? Metin, slogan oldukça etkili bence...

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Başarı elbette nasıl baktığınızla ilgili.

Görsele gelmeden, üzerinde tartışılacak çok şey var bence.
Öncelikle, kendini "zararlı gıda" kategorisine kendi kendine sokan bir iletişimden taktiğinden bahsediyoruz. Örneğine çok nadir rastlanır.

Kısa vadede belki sevimli gelecek bu iletişim taktiğinin uzun vadede yaratacağı etki, zihinlerde "zararlı gıda" algısının bir kez de üretici tarafından tasdikleneceği olacaktır.

Brief'in nereden geldiğini bilmiyoruz elbette, ancak ben bugün Superfresh'in marka yöneticisi olsam, böyle bir kreatif çalışma sunan ajansa ilk olarak bu söylemi challenge ederdim; "Sizce kendimizi hem zararlı hem şirin göstermek bizi uzun vadede kurtarır mı?".

Görseli ben inceleyemedim, patates kızartması bile yemediğimden olsa gerek. İşin sağlık ve form boyunu düşünmeye başladığımdan beri 1 küçük bar çikolata bana ağır geliyor. Klasik beslenme rutinini terk ettikten en fazla 1 ay sonra eminim size de öyle gelecektir.

Bas bas sağlıklı beslenme iletişimi yapılırken adeta meydan okurcasına "Yemişim kaloriyi!" diyen bir metin ve hemen altında da "Şu dünyaya bir kez geliyoruz..." diyen bodycopy.

Çok itici. Ancak, beğeneni de olacaktır elbette =)

Selamlar,

Melis dedi ki...

Yorumlar�n�z� okuyunca sizlere de hak verdim a�k�as�. K�zartma, vb. zararl� yiyeceklerle aras� ho� olmayanlar i�in ger�ekten de itici bir g�rsel, slogan ve bodycopy olabilir. Hatta yine hak verdim size -markan�n ileti�im stratejisini bilmemekle beraber- uzun d�nemde problem yaratabilir bir �al�ma. Ama yine de savundu�um noktalar var, k�sa vadede bile olsa, g�zel slogan; benim gibi her pazartesi rejime ba�layan ve �le yeme�i ile sonland�ranlar i�in. G�zel g�rsel; bu s�cakta insan�n akl�na buz gibi bir i�ece�in yan�nda mis gibi k�zart�lm� �r�nleri getirdi�i i�in. Ve yine de bodycopy de ba�ar�l� insan�n yaz ruh halini yans�tt� i�in...

Adsız dedi ki...

Great website, amazing article. Certainly you check here again and tell about it to friends Thank you! “The only difference between death and taxes is that death doesn’t get worse every time Congress meets.” - Will Rogers

Adsız dedi ki...

Great website, amazing article. Sure you check here again and write about it to friends Thanks! “Democracy does not guarantee equality of conditions. It only guarantees equality of opportunity.” - Irving Kristol

Adsız dedi ki...

Great blog, interesting tip. Certainly you check here again and tell about it to friends Thank you! “Movies can and do have tremendous influence in shaping young lives in the realm of entertainment towards the ideals and objectives of normal adulthood.” - Walt Disney

Adsız dedi ki...

Great blog, amazing article. Certainly you check here again and write about it to friends Thank you! “There’s so much comedy on television. Does that cause comedy in the streets?” - Dick Cavett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis