7 Haziran 2010

Eyy Sabiha Gökçen’de yer hizmeti veren insanlar!

Aklınızı başınıza toplayın!
Seyahat boyunca bebekleri oyalamak için kendini heba eden insan evladına biraz anlayış gösterin.
Bebek arabasını uçağa girişte teslime edip aynı yerde teslim almak istememizin mantığını çözmeye çalışın!
Bebek arabalarını “banttan alın!” uyarısıyla kucağında bebek, sırtınca çanta ile koooca havaalanını baştan başa yürüyen zavallı insanoğlunu bantta 45 dakika bekletmeyin.
Hele hele suratsız elemanlarınıza “biraz daha bekleyin, geleceeek!” hiç dedirtmeyin.
Ve aynı elemanlarınızı “şikayet dilekçesini nereye teslim edeceğim?” diye soran kişiye “bana verin” gibi saçma sapan da konuşturmayın.
Ne mi olur? Hiiiç.
Sadece bir dileğim olur: “Siz de bu halde bekleyesiniz inşallah!”
Ha bir de hatırladıkça saçlarım bile diken diken olur!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmişten bu yana yaşadıklarımızı yazsak heralde kitap olur bu konuda. Demek yıllardır değişen birşey yok hala aynı ! Allah sabır versin

mnim dedi ki...

Deve kesmek çözüm olmuyor demek ki... Yıllardır düzelmiyorsa birşeyler; kökten çözüm arasalar ya. (Aramak isteyen var mı acaba?) Allah hepimize sabır versin!!! :P

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız, yazınızı yazımın altına eklememe izin var mı? Pegasus a boşuna mı kızdım ne ?

mnim dedi ki...

:) tabii ki ekleyebilirsiniz :)
Kiminle alakalı ben de tam kestiremedim ama yer hizmetlerinde sorun var diye düşündüm...

Selen dedi ki...

Sirf bizimkilere has bir okuzluk degil bu. Bence dunyaca butun havayollarinin bebeklerle ilgili prosedurlerini gozden gecirmeleri gerek acil olarak.
Bir tatilde kizim 2,5 oglum 1 yasindayken Malezya'ya gitmistik. Bebek arabalari Kuala Lumpur'da ucaktan cikmadi!! Isin kotusu bir gun sonra gececegimiz yere hafta 1-2 gun ucak oldugu icin arabalar bulunsa bile elimize ulasmasi cok gecikebilirdi. Neyse ki arabalar bir gun sonra, biz Tawau'ya gecmeden geldi ama bu kez de guneslikleri kayipti, hic bulunmadi. Butun tatili bir elimizde semsiyeyle puseti kullanip cocuklari gunesten korumaya calisarak gecirdik. Hala animsayinca hirs kupune donuyorum!

mnim dedi ki...

Off!! gerçekten kötü tecrübeymiş Selen. Ben 45 dakikaya tahammül edemedim; daha fazlası çıldırtır insanı! Kullandığınız şemsiyeleri dönüşte havayollarının kafasında parçalasaydınız keşke:) (radikal çözümler üretiyorum galiba bu konularda)
Geçen hafta tatile uçakla gidip geldik ve yine aynı şey yine başımıza geldi. 35 dakika bekledik bu sefer... Şikayet edecek insan bile bulamadım yine!
Bir dahaki yolculuk öncesinde hava alanında eylem başlatıcam galiba!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis