16 Ekim 2012

Çağırırsan gelirmiş

35 yıllık tecrübe sahibiyim şu hayatta. Şunu öğrendim. Çağırırsan geliyor...
Bunu istediğin gibi yorumla arkadaş; "çok istediğini mutlaka başarırsın" de, "iti an çomağı hazırla" de, ne istersen de. Ben diyorum ki "çağırırsan gelir"...
Takıntılı halde düşündüğüm, üzüldüğüm şeyler dönüyor, dolaşıyor başıma geliyor. Birini kınıyor muyum, al sana diye kafama bir kürek iniyor. Birini eleştiriyor muyum, birine çok mu üzülüyorum, küüüt diye bir kürek daha...
Öğrendim diyorum. Ama yine yapıyorum. Ben değişmiyorum ya da değişemiyorum. Ve yine kürek...
Büyük dersler alıyorum şu sıralar hayattan. Fazlaca büyük ve sonucunu bilmediğim dersler. Kürek üstüne kürek yani.
Bazen diyorum ki bu dönemi de atlatırsam kürek mürek kalmaz artık. Ama sonra yine erken davrandığımı farkediyorum, bırak diyorum. Artık çağırma, gelmesin...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis