22 Ekim 2012

İçini döken insan

İşle güçle ilgili eleştirilere tahammül ederim, alınmam, eleştiryi haklı bulduysam üzerine bile gidebilirim.
Ama bana direkt yapılan eleştiriler beni delirtir. Delirmek üzereyim galiba. "Normal olmak" ne kardeşim, illa ki aynı mıdır duygularını anlatmanın yolu? Birinin omzunda ağlayarak mı rahatlar sadece insan? Ya da zor durumlar hep "paylaşınca" yok mu olur?
Öyle değilim işte. Memnunum bundan hatta. Bak, paylaşmak istediklerimi yazıyorum buraya. Anlatıyorum da istediğim kadarını birilerine. Yetiyor işte bana.
Akşam içtiğim şarabı "omuz" olarak kullanıyorum belki, kime ne! İnsan olmak demek herşeyi aynı yaşamak mı demek? Ya insan değilim ya da aynı.. Karar senin.
oh be. rahatladım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis