28 Kasım 2012

Chris Rea

Uzun zamandır dinlemediğim Chris Rea'ya takıldım bu ara, enteresan...
Geçen hafta depoladığın enerjimin beni 1 ay götüreceğini sanıyorken 5. günde bitmesine ne demeli?.
Mantıkla hareket etmeye çalışıyorum ama sınırlarımın zorlamanmasının ötesinde durumlar yaşıyorum.
Savaşmam gereken bin konu varken yenilerini ekleyenlere avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum.
Saygı problemi olan insanları artık ben de istemiyorum.
Beni analiz etmeye, hislerimi bana anlatmaya çalışanlara uyuz oluyorum.
Akıl verenlere, daha önce bu durumu yaşamadıysan - ki yaşamamışsın - aklın sana kalsın demek istiyorum.
Sinirlendiğimde, üzüldüğümde ya da herhangi başka bir konu ile ilgili konuştuğumda bana "anlayışla" bakmaya çalışan anlamsız gözlerden de hiç hoşlanmıyorum.
Aklıma son zamanlarda çokça De.miri alıp uzaklara gitmek geliyor... 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 mynameismelis